Hoenoemik? bedenkt Level V

Hoenoemik? ontwikkelde een nieuwe naam voor het Amsterdamse videoproductiebedrijf Feller Media, bekend van onder andere talloze TEDx-films. De nieuwe naam Level V past bij de nieuwe koers die de onderneming heeft uitgezet.

De uitdaging

Feller Media werd opgericht door SBS-producent Marck Feller en in acht jaar tijd groeide het bedrijf tot een specialist in online video’s en live-streaming voor de top van de markt. Opdrachtgevers zijn o.a. ING, EY, Alabastine en Zilveren Kruis. Om sneller op ontwikkelingen in te kunnen spelen (die gaan razendsnel) werd besloten om beide disciplines in een aparte onderneming onder te brengen. Na een bureauoriëntatie koos Feller Media voor Hoenoemik? om de nieuwe naam voor het online-videobedrijf te bedenken.

De oplossing

Level V is een associatieve naam met een duidelijke suggestie van de kwaliteit en jezelf steeds willen verbeteren. De V staat uiteraard voor video. De naam is ook grafisch sterk, zoals het perfect symmetrische logo laat zien. Zie voor het logo in actie de site van Level V.

You may also like...